środa, 13 stycznia 2010

Blog Roku.

Dziękuję wszystkim, którzy oddali głos na mój blog! (dobrowolnie lub mniej dobrowolnie ;))

Ostatecznie zająłem 28 miejsce (na 294 pozycje). Nie zakwalifikowałem się do dalszego etapu, do którego przeszło 11 blogów, które otrzymały najwięcej głosów. Część z nich to faktycznie mocne pozycje, prowadzone przez profesjonalistów. Obejrzeć na nich można fotografie o bardzo wysokim poziomie, z którymi trudno byłoby mi konkurować :)  Zdaję sobie oczywiście sprawę, że moje zdjęcia nie sięgają wyżyn fotografii i przy finałowej grupie (choć, moim zdaniem nie całej!) wypadają blado ale jeśli część z nich ucieszy Wasze oczy będzie mi tym bardziej miło. Profesjonalistą nie jestem jednak pasja gdzieś tam siedzi i też o to chodzi. Udział w konkursie to była miła przygoda :)  

Przepraszam wszystkich za naciąganie do wysłania SMSa ale - dzięki Waszym SMSom łatwiej będzie zorganizować turnusy rehabilitacyjne dla niepełnosprawnych - bo na ten cel przeznaczony zostanie dochód.

Zapraszam na odwiedziny znów za jakiś czas, może pojawi się coś wartego obejrzenia.

Pozdrawiam, LU.

PS. Dodam jeszcze linki do wybranych blogów z finałowej 11:

REWELKA!! MOJE TYPY!!
(taką fotografię uwielbiam, najlepszy sprzęt, podróże i codzienność dla nas niecodzienna)
napartowicz.blogspot.com 
blog.sobanek.com 
mgamiz.blogspot.com 
kgfblog.blogspot.com (wiele ciekawych zdjęć i seri - ale wielu autorów)
transfokator.blogspot.com 

KISZKA (TO JUŻ MOJE LEPSZE :)
foto-grafika-pasja.blog.onet.pl 
maria.bloog.pl 
foto-grafika-pasja.blog.onet.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz